Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос относно климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос относно климатроника

    съжелявам ако ви ядосвам със тези въпроси но предпочитам да попитам вместо да се правя на разбирач да попитам.....та значи някои ще ми обясни ли как най-точно и правилно да ползвам климата,не ми е ясно какво значат 2 - та режима на AUTO и светва или едната или 2-те лампички, и защо като включа на ECO и ми показва външна температура и последно ако съм на AUTO и си наглася градусите другият път пак ще работи на тези градуси?
    Alfa Romeo 1.8 TS 8v

  • #2
    Re: въпрос относно климатроника

    когато светят и двете зелени диодчета до AUTO тогава задавайки само температурата климатроника се опитва да я поддържа като определя къде и колко да духа, като ако прецени че е необходимо включва и компресора на климатика.
    Ако натиснеш някакъв друг бутон системата излиза от автоматичният си режим.
    С натискането на ECON се изключва принудително компресора на климатика, като системата се опитва без негова помощ да поддържа зададената температура. Когато температурата на постъпващият въздух е по-ниска от тази на зададената за поддръжка е лесно, но когато постъпващата е по-висока системата не може да се справи без да е включен компресора и за да те предупреди, на дисплея се изписва външната температура като започва да мига за известен период от време.
    ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


    :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

    Comment


    • #3
      Аз не, че съм от разбирачите, но ще споделя поне моите наблюдения:

      На AUTO при 2-те лампички мисля е на автоматик и сам си определя откъде и колко да духа при зададените градуси (поне при мен е така, аз лично го оставям по принцип известно време да поработи така и след това ако се налага си променям);

      При едната само светеща лампичка си настройвал ръчно откъде и колко да духа;

      На ECO мисля, че не работи компресора и вкарва външен въздух (затова и се сменя на външната температура);

      Поне при мен като си наглася градусите после си ги помни и пак се включва на тях.

      Може и да греша, но аз така ги виждам нещата, ако съм сбъркал нека ме поправят.

      ЕДИТ:

      Докато го напиша и ме изпреварили
      Alfa 155 1.8 TS 8V - ex
      Alfa 156 1.8

      Comment


      • #4
        нее много по този въпрос ама моят климатроник духа само на последна степен ако мо вклуча алтото спира ако трагна да намалявам силата пак спира може ли някои да даде съвет
        Alfa Romeo 155 Q4

        Comment


        • #5
          до тука всичко ми е ясно ,обаче днеска като пуснах на 2- пъти AUTO и струята започна да се увеличава малко по малко и така до макс- това нормално ли е и спада ли после?
          Alfa Romeo 1.8 TS 8v

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от street_fighter
            до тука всичко ми е ясно ,обаче днеска като пуснах на 2- пъти AUTO и струята започна да се увеличава малко по малко и така до макс- това нормално ли е и спада ли после?
            Спада но когато температурата вътре в купето започне да спада до близка до зададената от теб. ако не е напечена колата и пуснеш да речем на 26 градуса ще видиш че струта може и да не отиде на макс.
            То затова е и климатроник като му зададеш температура той сравнява вътре в купето с външната със зададената и освен че регулира от къде да духа и колко да включва компресора, регулира и самата струя. А зимата например ако зададеш 20 градуса и в купето постигнеш такава температура започва да духа по хладен въздух с по слаба струя. Абе малко шантава работа.

            Comment

            Working...
            X